science

علمی و آموزشی

science

علمی و آموزشی

چاپ مقاله در مجلات علمی

برای چاپ مقاله در نشریات داخلی و خارجی اولین قدم آنست که محقق اصول نگارشی مقاله را که استانداردهای واحدی دارد رعایت نماید. به این معنی که از نظر علمی مشکل روش پژوهشی نداشته باشد. برای اینکه مجله مناسب برای مقاله خود پیدا نمایید بهترین کار جستجوی کبید واژگان مقاله خود در موتور جستجوی گوگل اسکولار می‌باشد. شما در این فضا می‌توایند کلید واژگان خود را به دو زبان جستجو کنید. در حالت اول کلید واژه خود را به زبان فارسی جستجو می‌کنید و می‌توانید با محدود کردن تاریخ جستجو از تازه ترین یا از قدیمی ترین تا تازه‌ترین به مجلات قدیمی و جدید دست پیدا نمایید.

باید ذکر کنیم که در این شکل نام مجله به تنهایی در جستجوی شما پدیدار نخواهد شد بلکه به مقالاتی که در حیطه کلید واژگان شما توسط محققان قبلی انجام شده است دسترسی خواهید داشت اما از آنجاکه این مقالات در مجلات چاپ شده هستند شما می توانید به نام مجله چاپ شده که معمولاً در بالای مقاله درج می‌شود دسترسی داشته باشید. ناگفته نماند که برخی از مقالات غیرقابل دسترسی هستند به این مفهوم که برای دسترسی به مقاله الزاما باید پسورد و نام کاربری دانشگاهی داشته باشید یا آن مقاله را خریداری نمایید. اما در حقیقت نیازی به چنین کاری ندارید. شما صرفا با کلیک بر روی نتایج جستجو می توانید چکیده مقاله را مشاهده کنید و در چکیده مقاله تمامی اطلاعات حتی آدرس وب سایت مجله را می‌توانید مشاهده نمایید.


سایت چاپ مقاله و پذیرش مقاله اوج دانش را مشاهده کنید

آیا قصد افزایش شانس چاپ مقاله تان را دارید؟

مرکز پژوهشی اوج دانش با حدود دو دهه فعالیت در زمینه برگزاری همایش‌ها و سمینارها، فعالیت در حوزه پذیرش و چاپ مقالات، ترجمه تخصصی و نیتیو مقالات، ادیت علمی و ویراستاری مقالات خدمات ارزنده‌ای در حیطه پژوهش و تحقیق را به پژوهشگران، دانشجویان و اساتید ارایه نموده است. برحسب تجربه و سابقه کاری، این مرکز توانسته است در هریک از حیطه‌های علمی با کنار هم آوردن متخصص‌ترین نیروهای پژوهشی در رشته‌های مختلف به فرآیند چاپ و پذیرش مقالات پژوهشگران کمک شایانی نماید. در زیر به برخی از خدمات تخصصی مرکز اوج دانش اشاره می‌کنیم.

هزینه چاپ کتاب چقدر است؟

بسیاری از دانشجویان و اساتیدی که قصد دارند کتاب خود را به صورت مستقل به چاپ برسانند در زمینه هزینه چاپ کتاب اطلاعات کمی دارند و همین عامل سبب شده است که بسیاری از متونی که قابلیت تبدیل شدن به کتاب را دارد در دست دانشجویان و اساتید بماند. برای مثال یک دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری می‌تواند حاصل تلاش‌های خود برای پایان نامه‌اش را به کتاب تبدیل کند. در بسیاری از کشورهای دنیا معمولاً پایان نامه کارشناسی ارشد یا دکتری به کتاب تبدیل می‌شود تا افراد بیشتری بتوانند از آن استفاده نمایند اما در ایران حاصل یک پایان نامه معمولاً به یک یا چند مقاله تبدیل می‌شود و استفاده چندانی از آن نمی‌شود. در زمینه هزینه چاپ کتاب باید گفته شود که برخلاف دیدگاه بسیاری از افراد، چاپ کتاب هزینه بسیار پایین‌تری از اموری مانند چاپ مقاله دارد. در نسخه‌های کم می‌توان یک کتاب را با هزینه بسیار پایینی و درحدود چند صد هزار تومان به چاپ رساند. این مبلغ به خصوص برای دانشجویانی که کتابی را ترجمه کرده‌اند یا قصد دارند کتابی را از پایان نامه خود استخراج کنند هزینه مناسبی به شمار می‌‌رود. موسسه نارون پاب نیز آمادگی دارد در زمینه چاپ کتاب با تیراژ پایین و هزینه مناسب با دانشجویان و اساتید همکاری نماید.

وب سایت چاپ کتاب و ترجمه کتاب نارون را مشاهده کنید.


مقدمه کتاب توسعه‌ی پایدار و گردشگری شهر ماهان – کرمان

موسسه چاپ کتاب نارون در سال جاری به چاپ کتاب توسعه‌ی پایدار و گردشگری شهر ماهان – کرمان پرداخته است. در اینجا همکاران ما در چاپ کتاب نارون بخشی از مقدمه کتاب توسعه‌ی پایدار و گردشگری شهر ماهان – کرمان را برای شما آماده نموده‌اند که می‌توانید قبل از تهیه این کتاب، آن را خوانده تا با محتوای آن آشنایی اولیه داشته باشید.

بخش مهمی از خدمات با عنوان گردشگری، امروزه جایگاه اقتصادی مهمی در کشورها دارا می‌باشد. ایران نیز به لحاظ دارا بودن جاذبه‌های تاریخی فراوان و شهر ماهان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری فرهنگی و تاریخی در این کشور مورد توجه است از این‌رو به‌کارگیری توان‌های این شهر در جذب گردشگر و توسعه پایدار گردشگری نیازمند پژوهش بوده که تاکنون در این منطقه صورت نگرفته است. در این کتاب رابطه برنامه ریزی و عملکرد مسئولان و توسعه پایدار گردشگری در شهر ماهان در استان کرمان مورد بررسی قرار گرفته است. هدف از انجام این کتاب علاوه بر بررسی ارتباط مزبور، اندازه گیری سطح برنامه ریزی و عملکرد مسئولان در منطقه ماهان و شناسایی نحوه ارتباط بین ابعاد برنامه‌ریزی و عملکرد مسئولان با توسعه پایدار گردشگری می‌باشد.


شرایط پذیرش و چاپ مقاله

بسیاری از دانشجویان به دلایل مختلفی دغدغه پذیرش و چاپ مقاله خود را دارند اما این دغدغه‌ها گهگاهی با بی اطلاعی از شرایط پذیرش و چاپ مقاله همراه می‌گردد و باعث سردرگمی بسیار و فشارهای مختلف برای آنان می‌گردد. در این مجال قصد آن داریم تا حالت‌های مختلف نیاز برای پذیرش و چاپ مقاله در دانشجویان را مطرح نماییم و راه‌حل‌هایی را نیز برای آنها ارایه نماییم.

حالات مختلف پذیرش و چاپ مقاله

– پذیرش و چاپ مقاله برای دفاع از پایان نامه

– پذیرش و چاپ مقاله برای شرکت در مصاحبه دوره دکترا

– پذیرش و چاپ مقاله برای شرکت در مصاحبه استخدامی

– پذیرش و چاپ مقاله برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های خارجی جهت ادامه تحصیل

سایت چاپ مقاله و پذیرش مقاله اوج دانش را مشاهده کنید